Από Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022 οι βιβλιοθήκες επανέρχονται σε κανονική λειτουργία σύμφωνα με το αναρτημένο ωράριο της κάθε βιβλιοθήκης, Κεντρική, Φοιτητικό Αναγνωστήριο, Περιφερειακές Βιβλιοθήκες και τα όσα αναγράφονται στο σχετικό ΦΕΚ* και ακολουθώντας τα μέτρα προστασίας που ορίζει το άρθρο 14 : Γενικά μέτρα προστασίας.
Η είσοδος στις βιβλιοθήκες και η χρήση τους ως αναγνωστήρια θα καθορίζεται από την κάθε βιβλιοθήκη σύμφωνα με τα τετραγωνικά.
Ανάλογα με το υπάρχον προσωπικό, το ωράριο λειτουργίας της κάθε βιβλιοθήκης αλλά και τον αριθμό των ενδιαφερομένων φοιτητών παρέχεται η δυνατότητα της παραμονής των φοιτητών στη βιβλιοθήκη είτε καθ᾽ όλο το διάστημα της λειτουργίας της είτε κατά καθορισμένα χρονικά διαστήματα (π.χ. ανά τρίωρο).
H Βιβλιοθήκη του Τμ. Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας θα λειτουργήσει Δευτέρα-Πέμπτη-Παρασκευή 9.00-14.00, Τρίτη 9.00-17.00.
Η παραλαβή υλικού γίνεται επιλέγοντας τις online αιτήσεις ή την ηλεκτρονική φόρμα που αναφέρονται παρακάτω, ή μετά την αποστολή σχετικού email στο:
Υπηρεσίες των Βιβλιοθηκών
Προτείνεται στο σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας να επιλέγει τις Online αιτήσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή του
- Δανεισμός υλικού πραγματοποιείται κατά προτίμηση αλλά όχι κατά αποκλειστικότητα μέσω ηλεκτρονικής φόρμας. Η παραλαβή γίνεται μετά την αποστολή σχετικού email και η επιστροφή γίνεται σύμφωνα με το ωράριο λειτουργίας των βιβλιοθηκών
- Επιστροφή διδακτικών συγγραμμάτων (Εύδοξος) – Αίτηση επιστροφής
- Για παραλαβή διδακτικών συγγραμμάτων (Εύδοξος) – Αίτηση διανομής
- Για μελέτη μη δανειζόμενου υλικού απαιτείται ηλεκτρονικήαίτηση κράτησης θέσης
- Για βεβαίωση ορκωμοσίας συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση
- Για την υποβολή μεταπτυχιακής εργασίας και διδακτορικής διατριβής συμβουλευτείτε τις αντίστοιχες οδηγίες:
Οδηγίες για υποβολή μεταπτυχιακών εργασιών
Οδηγίες για υποβολή διδακτορικών εργασιών - Η έκδοση καρτών γίνεται αποκλειστικά με τη συμπλήρωση της σχετικής αίτησης για τα μέλη του ΑΠΘ και τους εξωτερικούς χρήστες Η βιβλιοθήκη θα σας ενημερώσει σχετικά με την ενεργοποίηση της κάρτας σας και την πληρωμή με σχετικό email
- Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά.
- Η πρόσβαση στις πηγέςείναι δυνατή σε 24/7 βάση από Η/Υ εντός και εκτός της Πανεπιστημιούπολης
- Αναζήτηση ηλεκτρονικής αρθρογραφίας
- Λίστα συνδρομών και αξιόπιστων πηγών ανοικτής πρόσβασης ανά θεματικό πεδίο
- Ανοικτά ακαδημαϊκά συγγράμματα, Πηγές, Ψυχαγωγία, Οδηγίες αναζήτησης
Οι Βιβλιοθήκες του ΑΠΘ θα εξυπηρετούν τα μέλη του ΑΠΘ και τους εξωτερικούς χρήστες οι οποίοι για την είσοδό τους είναι υποχρεωμένοι (σύμφωνα την ΚΥΑ Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 119847/ΓΔ6, ΦΕΚ 4406/Β/24-9-2021) να
- α) έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19, ή
- β) έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 με μία (1) δόση εμβολίου λόγω νόσησής τους από κορωνοϊό COVID-19, ή
- γ) έχουν νοσήσει από κορωνοϊό COVID-19 και έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των είκοσι (20) ημερών και μικρότερο των εκατόν ογδόντα (180) ημερών από την ημερομηνία διάγνωσής τους ως θετικού κρούσματος κατόπιν διεξαγωγής εργαστηριακού ελέγχου, ή
- δ) έχουν διαγνωσθεί αρνητικοί είτε σε εργαστηριακό έλεγχο για κορωνοϊό COVID-19 με τη μέθοδο PCR που έχει διενεργηθεί με τη λήψη στοματοφαρυγγικού ή ρινοφαρυγγικού επιχρίσματος, είτε σε εξέταση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test). Ο εργαστηριακός έλεγχος νόσησης διενεργείται δύο (2) φορές εβδομαδιαίως έως σαράντα οχτώ (48) ώρες πριν από την Τρίτη και την Παρασκευή αντίστοιχα. Η δαπάνη για τη διενέργεια του εργαστηριακού ελέγχου βαρύνει αποκλειστικά το φυσικό πρόσωπο που συμμετέχει στην εκπαιδευτική διαδικασία.
*ΚΥΑ Κοινή Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 119847/ΓΔ6, ΦΕΚ 4406/Β/24-9-2021 για τη Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και το άρθρο 10: Αίθουσες πολυμέσων - Αναγνωστήρια -Βιβλιοθήκες - Μουσεία των Α.Ε.Ι.>